Sunday, December 26, 2010

tak perlu melalak dah

Assalamualaikum n Sejahtera Friends,

Yayyy...Saya dah dapat radio baru...tu pun ehsan dari en sayang. yang pastinya saya tak mintak.dia yang nak belikan :D. Ma kacih banyak2 ye en sayang saya :-*
RM250 at Brothers SA
Pasni saya tak payahla melalak sorang2, or melalak ngan yumie or ngan huda...hihihi

en sayang: pasni jangan lupe cabut cover depan nih.kalau tak kena curi lagi...
Saya: glups!saya ni dah la cepat lupe...kene tempek 1 note kat dashboard nih...huhuhu

Suap2: dia suka tengok saya suka, dia sakit hati tengok saya muncung...

2 comments:

Selamber Man Sempoy said...

waaaaaaa... bez nye... pasni xyh le main hon2 lg kn... :P

ctmah said...

ish..xboleh gak..hon2 tu penting gak :p

Related Posts with Thumbnails