Friday, December 17, 2010

Nak bawak mak bonda pergi mana ek

Assalamualaikum n Sejahtera Friends,

Mak bonda terchenta saya ada kat cni..

Visit kakaknya aka mak ngah saya.
Masa wedding adek aritu, mak ngah jatuh (tersepak kotak) n tangan mak ngah patah (tulang patah 3). huhu
Cian kat mak ngah. Duduk je dalam bilik sebab tak leh nak bangun.
Xpelah mak ngah, menda dah jadi.. Saya doakan mak ngah CEPAT SEMBUH kay...AMIN AMIN AMIN

Well, petang ni saya nak amek mak bonda n terus bawak balik shah alam. 
Malam ni nak bawak mak bonda jalan2 kat cni...

Lepas tu nak bawak mak bonda makan2..tapi nak makan katne ek?buntu buntu!!!

Esok plak nak bawak mak bonda shopping2..shopping kat mane pun tak tau. Dat days mak bonda datang saye bawak shopping kat mydin 18 shah alam..haha!macam TBB!seriously tak tau nak bawak g mana...

Ptg esok plak will follow en sayang barbeque kat laguna park klang. so saya akan angkut mak bonda n apiz.mak bonda kemaluan,tapi saya cakap 'ala...wat2 xmalu jek mak'kekekeke
suap2: Any suggestions?nak bawak mak bonda shopping mana ek?nk bawak mak bonda mamam mane ek?

6 comments:

Ellie Best said...

plaza masalam..tempat favourite awak.wakakak:p

ctmah said...

ampes eli.haha!
plaza masalam xde pape pun..mahal ada ah..kekeke

Ellie Best said...

kekeke.ajak mak awak pi ikea.mesti dia suka.kimsalam kat mak awak ek a.k.a macam nenek saye <3

:.noRuL.: said...

awk nie xtau nk bwk jln2 kt mne..mkn kt mne ea...pelik tue...hehehe
awk kn rajin berjln..lalalalala

kim slm kt mak awk ea

(^_^)v

ctmah said...

ellie:baik la puan best...uuu..ikea tu besar.takut mak bonda xlarat jln jek.
norul:baikla cik uda..sye selalu berjalan ke kolam jek.kekekeke

:.noRuL.: said...

hahaha,,bgs2...

Related Posts with Thumbnails