Thursday, December 2, 2010

kisah jumaat yang lepas

Jumaat yang lepas family en sayang bertemu family saya...
Alhamdulillah,semua selesai dengan gelak tawa kedua2 belah pihak.
Saye curi2 dengar dari dalam bilik jek sebab mase tuh dok kalut buat hantaran nuar :D

Wang hantaran dah diberi sepenuhnya.
Oleh sebab en halim suami kepada puan suria tu keje di bank,so dia lah yang kena kira duit2 tuh.hoho

N yang pastinya majlis tersebut berkemungkinan bulan 6 (cuti sekolah)
---cik patin, leh balik x?kekekekeke---

suap2: kita hanya mampu merancang, DIA yang tentukan segala buruk baik pd kita.

8 comments:

Ellie Best said...

kira2 duit..gulps:-s

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

TAK BOLEH
melainkan
ada orang SPONSOR tiket flite!
tapi huwarghh tanak balik lah summer nih!!! hujung tahun bulan 12 lah?! cuti winter

ctmah said...

ellie:nk tumpang sekaki ke?
patin: nnt habaq kat abi naa..haha!balik2!nnt umi bising :p

:.noRuL.: said...

wah2..cntik la bekas tue..mmg kn bubuh dlm tue ke?ermm..

(^_^)v

Fairul Izham said...

alo cik ctimah..... jangan lupe.
invite org kt cni gak..haha..
anto kad ke umah...kalo x mmg xdtg la

ctmah said...

mesti ingatnyee...
nnt sye suh en posmen yg baik hati tu anta kay :p

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

ceh. umi takdenye kecoh soh balik msia. korang je yang lebih2. TAK NAK BALIKKKKK!!!! bluekk =)

ctmah said...

umi bising coz kaki kamu tu panjang.asyik belalah jekkk

Related Posts with Thumbnails