Thursday, December 16, 2010

Backdated 04.12.10

Assalamaualaikum n Sejahtera Friends,

Haiiii...lamanya x update blog..rasa cam janggal semacam laks. lately rasa busy, rasa malas, rasa macam2 la.. hish...macam2 ajelah alasan saya kan...yang penting, HIDUP MESTI DITERUSKAN!

Hurm...bercakap pasal 04.12.10, ada apa dgn hari tu ek?haaa...tu la wedding adik saya kat sebelah johor...
Penat memang tak terkata, kerja memang tak terkejar la gamaknya.. Pendek kata, tetamu dah datang makan, saya still lagi berbaju t-shirt n berseluar tidur.HAHA! wutever!

Overall majlis: OK bangat. Silat, zapin, cabutan bertuah, semua adik dah buat. So masa saya nanti simple2 sudah. Tapi dalam hati, nak gak buat semua tuh.hihi!

Kat sini, saya tempekla serba sikit gambar2 kami k utk tatapan kalian, lg2 tuk dak patin tuh :D cik patin, tengok saja k..jeles kasi buang jauh2 :p
anuar & amira

makan berdamai

baling duit

pelamin depa


kembar xseiras

kami suke!

mak bersama org kuat

abah tired

uqail hebat!
coming soon :D


7 comments:

:.noRuL.: said...

uiks..w/pn outdated tetap gak nk baca..hehehe

(^_^)v

ctmah said...

haha!cayunk kat uda nih

Ellie Best said...

coming soon.ecewah:D

ctmah said...

ecewah puan ellie.pasni leh la turunkn ilmu pendita kat saye..kekekeke

Ellie Best said...

boleh..boleh:D

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

tengok baju u guys pakai tu, terus tak hingin sikit pun nak jeles. da macam rimau ape jek. haishhh sape la yg pilih kaen tuh =.= sigh.... haha

ctmah said...

eceh..xmau pakai kunun2..nth2 da termimpi2 :p
ok what..nmpk garang sket.keturunan pak rahim kene lah garang2 maaa

Related Posts with Thumbnails