Thursday, October 21, 2010

short notes dari dan untuk Puan Ellie Best

Assalamualaikum and Sejahtera Friends,

Sedang saya menyelongkar segala khazanah yang ada di dalam bilik (cari tali handbeg), tetiba saya terpandang 1 birthday card tahun lepas. Lalu saya pun membuka, and tersenyum sikit sambil membaca isi kandungan kad itu.. 

Dari Puan Ellie Best setahun yang lepas:
front  
lukis gambar keroppi coz ada keychain keroppi!

N isnin lepas saya dapat lagi 1 dari Puan Ellie:
krooh krooh
Untuk Puan Ellie Best:
TQVM BFF!Awak senantiasa jadi BFF saya.
Saya dah terasa kehilangan awak :(
Nanti awak bawak saya sekali kay

suap2: fedup dengan situasi ketika ini

8 comments:

Ellie Best said...

uwaa...terharunya...sobsob:'(
janganlah terasa kehilangan.kamu sentiasa di hati saya.kehkeh.
okay nanti saya angkut awak sekali eh:p

psttt...saya malu orang ramai tengok tulisan saya yang huduh:">

IntanBerlian said...

ciktie degan katak memang tak dapat dipisahkan.kawen tema katak ek nanti.weee.

ctmah said...

ellie:ingt tau,bwk sye lalala..ala..mane de hubuh.tu tulisan seni meh.hoho

intan:nasib baik saree xde gamba katak kn.kalu ada,mesti tan2 dah beli kt ciktie.kekekeke

:.noRuL.: said...

awk nk tau EB,cik T menyelongakar bagai nk rak...godek sana godek sini..hehehe...
last2 jumpe jugak...
terpamer muka kegembiraan + puas ati kt muka cik T...lalalala

(^_^)v

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

banyak katak kat malaysia sekarang ni..dah pandai ber pati dan berpolitik

ctmah said...

uda:psttt...diam2 sudah.pecah rahsia nnt.kakakaka

brutalsolo:erks!katak pe tu ek?

Ellie Best said...

hohoho..kantoi!!nampak sangat awak sayang saye kan timah:">

ctmah said...

ops!nth..xtau pun :p

Related Posts with Thumbnails