Friday, October 29, 2010

semua pasal TARA

Assalamualaikum and Sejahtera Friends,

Malam tadi saya hampir2 buat lawak sengal.Semua pasal TARA. Suddently en hamzah ajak gi Sunway Pyramid. So saya pun layankan jelah dengan harapan semuanya berjalan dengan cepat tapi still lambat gak. Tup2 tengok jam dah pukul 8.59pm.

saya=Alamak!tak sempat dah ni!
en sayang=apa yang tak sempat tuh?
saya=nk tengok TARA sambil buat muka
en sayang=kamu ni mcm budak kecit.selagi xdapat,selagi tu merengek
saya=nak tengok gak!nanti esok bile eli cite2, org menganga jek
en sayang=mmg mcm budak2

pastu saya pun kol huda
saya=uda,tolong amek kamera org n tlg recordkn TARA tuk org sambil buat nada kesian
uda=ala timah ni,nanti boleh tengok ulangan
saya=tetap berkeras suruh record gk :(
uda=OK sambil bebel2

tiba2,uda kol saya
uda=timah,bateri xde
saya=alaaaaa.reda jelah

tiba2 dapat idea 5*
saya=jom g mamak.tengok kat mamak jek.
en sayang=diaorg layan ke?
saya=xpe cuba dulu

sampai kat mamak,they all tengah layan action movies.
saya terus g kaunter n buat muka simpati.
saya=boleh tukar channel axn x.saya nak tengok amazing race
en mamak=ini cerita lagi best
saya=ala,saya nak tengok amazing race.asia tau.ada malaysia tau.pliz.kalau x saya xnk makan kt cni.
en mamak=senyum sambil tuka channel axn

yahooo!saya dapat gak tengok TARA!haha..
This week They all terbang ke new zealand.
Terjunan lelabah aka bungy jump n buaian paling mencabar sekali.
Mau tercabut bekecai jantung if jatuh.huhu
N pemenang utk episod kali ni adalah Richard Team.
Unlucky hilda n ivan terkeluar...huhuhu
Saya turut simpati sebab team malaysia dah tekeluar.
Unlucky tak dapat nk tgk aksi spontan aka lawak hilda utk episod seterusnya..huhuhu
Unlucky tak dapat nak tgk ivan lg.perwatakan ivan sgt mencairkn hati saya..tergatal kejap.haha
Seriously,mesti gegurl kt lua sana cair ngn ivan LOL

Lawak spontan dlm episod kali ni
  • Ehtan n Khairie kena tahan dgn polis sebab memandu dengan perlahan.haha!ape pelik punya polis LOL
  • Hilda gergaji kayu balak dgn menumpukan segala kekuatan pada perutnya (tolak gergaji dengan perut)."Baby,look at me.Dun look others people" LOL
  • Hilda nanges masa nak buat bungy jump. Lastly buat cabaran buai n sangat happy HAHA
  • Ethan buat bungy jump tanpa menjerit
  • Hussien spt referee,tiup2 wisel mase cabaran gergaji kayu balak LOL

Sekian,2 be continue daaaa

suap2: sekarang rase benci!
 

4 comments:

Ellie Best said...

saya=nak tengok gak!nanti esok bile eli cite2, org menganga jek <----hahahaha!baru tau awak tgk kat mamak:p

Fairul Izham said...

ni btol2 puny peminat setia.. xnk tinggl..tgk kt mamak pn sanggup..mmg terer la. slaluny org g mamak suh alih channel bola. ni nk tgk TARA.

ctmah said...

ellie=sanggup berusaha sih..nnt sye xdpt nk layan awk potpet2 :p

ijam=hahaha!naseb xde bola kn.kalu x,kempunanlaa

:.noRuL.: said...

saya=uda,tolong amek kamera org n tlg recordkn TARA tuk org sambil buat nada kesian <----- mmg TBB r awk nie..hahahaha...sy ngn yumie dh gelak2 tau...ekekeke...

(^_^)v

Related Posts with Thumbnails