Tuesday, September 21, 2010

Yang Enak dan Ngak

Salam Friends
Balik dari bercuti semua jadi malas.
Malas nak kerja. Malas nak update blog. Semua MALAS.
Apa yang rajin pun xtau la. aisshhhh
kena motivation kat diri sendiri nih.PLISH CTMAH, JGN MALAS2 K!

Cerita raya saya?
Menarik: 
Dapat berkumpul reramai, dapat bermaafan reramai n pastinya dapat berposing sakan reramai :D   
Setengah Menarik: 
Menjadi sangat pemalas utk beraya ke sana sini. Dok uma guling2 ngn patin n bilah tgk cite korea 'u r beautiful'.Pingsannn 0_0 bile mak bunda mule membebel
Kureng Menarik: 
BUdget tak cukup nak bagi duit raya lebih kat anak buah.cian kat korang kn.tunggula mak tam kaya sket ea :|
Paling Menarik: 
Horayy!dah besar2 pun still lagi dapat duit raya!Alhamdulillah
Terlebey Menarik: 
Bila sedara mara datang umah, soklan cepu emas yg ditanya:
1) bila majlisnya? LOL
2) macam dah bau2 nasi minyak jek LOL
3) owh..bakal pengantin sambil tersenyum2 ke arah saye LOL

saye???
Pingsannnn dan terusss pingsannnnnnnnnnnnn.
Peringatan!Jgnla tanye saye.tanyelah adik dulu ke, anak mak leha ke, rombongan cik kiah ke..ape laaaa LOL2x

suap2:nak makan satay kat pasar malam 24 :(

2 comments:

:.noRuL.: said...

itu sudah pastii..soalan cepumas..
hahaha

ctmah said...

mcm busuk jek :(

Related Posts with Thumbnails