Monday, September 6, 2010

Duit Raya


Salam Friends,

Wah...lagi beberapa hari saja kita akan menyambut aidilfitri. Cepat sungguh masa berlalu. puasa kali ni tak terasa sangat. sedar tak sedar dah hampir sebulan kita puasa.

bila ingat raya, Hati jadi riang. kerja pun dah malas nak fikir. Ikut hati malas nak g keje dah. Tapi komitmen tetap komitmen.kalau tak kerja macamana nak cari duit raya kan...TBB la ctmah. Bila sebut pasal raya, mesti ramai yang dah tukar duit kn.

Saya?tak sempat nak tukar..huhu
Tadi dah g MBB tapi jawapan hampa yang saya terima
saya: "kak, nak tuka duit kat kaunter mana yerk?"
kak MBB: "duit dah habes la dik.jumaat dah habis"
saya: senyum kelat sambil mengucapkan "terima kasih"


alamak...cam gini xde duit raya lah tuk anak2 buah saya yang seramai 16 org tuh...
ke nak guna duit 50sen yang saya kumpul ni ek???HIHI














suap2: sangat suram

3 comments:

yUmIe said...

haha ok r tuh tmah..sye pn bakal melakukan begitu juga:D..
owhh sye xjd blk esk..plan sudah bertukar kpd mlm ini balik..haha..tp xpe kte jmpe di rmh nt mlm ye..sye kne blk gak kms2 beg yg xjd kms hr 2:|.*sigh..

ctmah said...

yumie: sedih xsmpat jumpe tapi nyampes ngn mms tuh.blek2
selamat hari raya cik mayum

sabree said...

Kalau bank dah kehabisan duit tukar, ape kata bagi je duit yang belum ditukar tu dekat anak-anak buah :p

nasib diorang la kalau terpaksa dapat RM50 sorang kan kan kan

Related Posts with Thumbnails