Friday, September 3, 2010

Kerjaku menggubah dan mengkondem

Salam Friends,

Menjelang nak raya ni, semua kaum hawa bertungkus lumus membuat kuih / membeli kuih.
tapi saya lain plak jadinya...saya sibuk menyiapkan 10 balang kueh utk kakak kesayangan saya.
nak tak nak terpaksalah buat sbb akak ugut 'kalo ko xwat balang kueh tuk kak no,kawin nnt kak no xnk tolong pape'.HAHA!TBB

tapi saye xkesah pun sebab saya suka sangat bab2 menggubah sumthing nih.
saya xde la sekreatif mane tapi saya suka buat sendiri. bila buat sendiri hati pun terasa puas. walaupun rasa tak cantek, tapi kepuasan tu yang penting..cayalah ctmah..kekekeke

Antara benda2 yang saya gubah n kondem: 
sample masa nua tunang


sample: masa saya tunang
balang kak no

4 comments:

:.noRuL.: said...

cayalah cik tmah...
kalo dah ada minat semua ON jek..

(^_^)v

ctmah said...

cayalah cik uda gak coz menolong sye :D

nizam omar said...

walawey...cantiknya..saya nak tempah boleh? herge kasi cincai-cincai ok tak? Memang cantik..dalam gambar lah..
http://nizamullah.blogspot.com

ctmah said...

boleh2..haha
dlm gamba cantik,luar gamba lagilah cantik :p

Related Posts with Thumbnails