Friday, August 13, 2010

Indahnya hari ni

Perjalanan jauh tak kurasa
kerna hatiku melonjak riang
ingin berjumpa ibu dan ayah
yang selalu bermain di mata

wah....dalam kereta nanti nak nyanyi kuat2 lah sebab radio xde...malam tadi try pasang radio asal tapi xfunction sebab wayar radio pun hantu tu kebas..lahanat punye org!grrrrrrr
sabar ctmah..ctmah sabar ye... :D

hari ni 5.00pm TAJAM!
ye kawan2..diulangi TAJAM
sebabnya saya nak balik kampung tuk berbuka puasa, bersahur bersama family tercinta.
Insya Allah...doakan perjalanan saya,adik saya n my niece ye kawan2...

Sedar tak sedar dah 3 hari kita berpuasa kan...Rasa macam sekejap jek...
tapi kan...yang paling TBB tu,lagu2 raya dah bekumandang di pasaraya2 sebelum kita berpuasa lagi...adehhh...tension jek...ape kes???nthla...saya pun tak paham...
terpaksa layan jela lagu2 tuh... :D

beeep beeep
lazatnye bila dapat berbuka or bersahur dengan goodday fresh milk or chocolate milk..
lazat tak terkata..ingat elliebest je yg best ke?goodday fresh milk / chocolate milk lagi best tau...kan en penaja celup..lalalalalaaa


en sayang will follow us on tomorrow petang..c u sok ye en sayang..dadaaaaa
 

3 comments:

yUmIe said...

ya TAJAM!!!lebih kpd mengingatkn dri sndri..haha..
wah seronok nye ade encik penaja CHOC MILK..xpose ye??:P

:.noRuL.: said...

moga selamat perjalanan kamu ea cik tmah..
(^_^)v

Ellie Best said...

cit.ni lagi sorang nak drop saye.percayalah.saya mmg best.LOL

Related Posts with Thumbnails