Wednesday, August 18, 2010

bukan jodoh saya

Hai kawan2

Cik mumu saya dah pergi tinggalkan saya. sedihnya... mayb saya tak serasi ngan mereka kot. tu pasal la semuanya tinggalkan saya...huhu
Actually Cik mumu dah lama tak makan.bagi apa saja makanan, langsung tak disentuhnya. saya pun tak tau kenapa. sebab tu kot dia tinggalkan saya :(
Sorry ye MUMU...saya tak sempat nak tanam awak pagi tadi. kat rumah tu takde cangkul. nak tunggu wekend ni cian lak kat awk...saya letak awk kat bawah pokok jek.saya tutup awak dengan daun. saya harap pokok tu semakin subur dengan baja awak tu.. sorry ye cik mumu..i luv u so much cik mumu

mumu: kenangan bermain dgn kamu akan saya ingat sampai bila2

4 comments:

yUmIe said...

errkss MUMU dh xde..haiyoo xtau pon..ekeke..sye rse sume turtle awk ni ade mslh aneroksia la..mslh xnk mkn..klu mkn muntah blk:p

Ellie Best said...

tabahkan hati!

ctmah said...

yumie:adeh..haiwan pun ade aneroksia ek..huhu...nasebla yg lelain mkn xhengat

ellie:sentiasa tabah!belikan saye turtle dr kuching leh?

:.noRuL.: said...

bru nk bermanja ngn mumu da xde....waaaaaaaaaaaa...

Related Posts with Thumbnails