Tuesday, August 24, 2010

baru je nak main...

ops!bile baca entry jangan salah anggap plak yerk.
maksud saya yang baik2 saja.. :|
puteh dah tinggalkan saya..s0b sob
baruje nak manja2 ngn puteh, baruje nak main2 ngn puteh..
sedihnya!semalam tgk ok jek..pagi ni tgk da keras.
puteh puteh puteh..nape tinggalkan mummy :(

puteh sakit ke?
tgk lincah semacam jek

puteh dibuli abg2nya?
berkemungkinan besar sebab size puteh agak kecil berbanding abg2nya

puteh kurang makan?
laju semacam jek makan

puteh kan betina?
tulah.takut tak tahan dgn abg2nya --->paham sendiri yek :s

tapi saya tak tanam lg..tunggu cik uda balik, baru tanam sesama.
at least biar la cik uda tengok puteh saat2 akhir...
puteh pergi di bulan ramadhan.semoga puteh baik2 saja di dunia lagi satu..
luv u puteh...

xdapatlah puteh mengembangkan zuriatnya :(

suap2: semalam saya telah di ponpon oleh gergasi ijou and akibatnye saya menjerit terkejut coz bunyi ponpon tu amat lain bangat. nasebla tak gelabah marba. pada gergasi ijou,sila upgrade volume ponpon tu ke lower tone. xkirela leh adjust ke idak :p
 

6 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sapa yang salah paham sedangkan saya tak paham... nice ..gurau je

ctmah said...

brutalsolo:xpe2..ada masa utk faham :D

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

eeee tak update lagi

ctmah said...

eeeee apakah???

:.noRuL.: said...

tq cik tmah sbb tggu sye..
sedih jek blie lalu kat pokok tue...
huhu..

miss puteh...
:(

ctmah said...

mstila tunggu.kite sesama jage ketot2 tu kn :|

Related Posts with Thumbnails