Thursday, June 3, 2010

keinginan yang melampau-lampau

what happen to me ya???
nak kata lapar sangat, langsung tak.tapi rasa nak mengunyah jek =)
tong perut ni pun dah over limit --->tong kecik org pun kecik
patutla my nephew cakap aku dah g0m0k.HAHA! watever
haishhhh....camna nie?
tapi...makan tu kan rezeki, nikmat.lagi-lagi kalau sedap.memang licin la gamaknya...









nah...nie la list apa yang aku dah makan and apa yang aku ngidam untuk makanan seterusnya.. =)

  • taufufa √
  • kerepek ubi √
  • meehoon grg √
  • honey dew fruit √
  • apple yogurt √
  • cheesy wedges ?
  • pop corn ?

petang ni lepas kerja nak hangout ngan yumie, shima ,huda and en sayang =)
watching Lagenda Budak Setan at TGV Sunway Piramid..h0o0rayy!
LBS!u watch out!we all nak GEGAR luh LOL
n pastikan aku dapat ngap cheesy wedges + pop corn.... =)

Sedikit info mengenai LBS:


"LBS diadaptasi dari sebuah novel remaja yang paling laris di Malaysia.

Dihasilkan oleh Ahadiat Akas
hah dan diterajui oleh pengarah dari India, Sharat Sharan.
Antara barisan pelakon ialah Farid Kamil (Kashah), Lisa Surihani (Ayu), Que Haidar (Azmi), Fazura (Katerina) DLL"



So,nak tau lebih lanjut...tunggu lepas aku habis tonton kay :D

4 comments:

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

huk eleh....
mknn tu sume tu jajan jek tuu
baru mkn cket cmtu pn da kata bnyk
HAHAHAHA...
dulu kunun kemain diet. tuihh... haha

ctmah said...

wakakakaka...
jajan la yg menggemukkan LOL
gua nk lawan uyie n pak busu!same2 membesar ngn sehat.HAHA

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

ceh
kunun mmbesar dgn sehat.
:p

ctmah said...

ye ah..sihat mah..lagi2 kalu u balik bwk chocolate yg GABAN beso!lg gua sehat.haha

Related Posts with Thumbnails