Tuesday, June 8, 2010

bukan sengaja sakit


kecederaan 1


wah...munggilnya bibir saya...
macam angelina joli plak...kehkehkeh
dah 2 hari sesaja nak terperasan jadi angelina joli.

soalan=kenapa nak perasan jadi angelina joli ya?
jawapan=coz ulser bermanja2 di bibir saya LOL

argh!!!sengsara betul...
nak mamam susah.nak minum susah.nak membebel pun susah.
terasa diri ini macam baby plak...baby yang baru belajar cakap... LOL

garam?
dah bubuh..Masya Allah...rasa macam menjejeh2 air liur ni menahan pedih.

ubat herba/watermelon frost?
dah bubuh.actually ni ubat yumie.eli yang suggest kat dia.eli plak di suggest oleh nenek dia :) paham ke ayat aku
katanya mujarab n berkesan.tengok gaya pun macam berkesan jek...

-----------------------------------off-----------------------------------------

kecederaan 2

aduh...sakit betul tangan ni....

soalan=kenapa dengan tangan awak ctmah?
jawapan=terkena iron masa nak tutup plug

nak pegang tetikus pun susah sbb luka ni kat bahagian bawah (kanan).temporary terpaksa guna tangan kiri..

losyen?
dah bubuh..tapi still pedih-pedih.

ubat oilment?hong suggest letak ubat gigi or amek ubat dari khaw.khaw suggest guna ubat ni.jeng jeng jeng....
-------------------------------------off------------------------------------------

harapan=supaya cepat sembuh before hari kejadian...amin amin


***aku tak kesah.ada kau kesah? ada dia kesah?*** merepek dah

No comments:

Related Posts with Thumbnails