Wednesday, June 16, 2010

Akhirnya

Alhamdulillah...
Dengan rasminya saya dah jadi tunangan orang.. :D


Terima kasih yang tak terhingga buat
  • my family - mak,abah,kak ni,abg jai,kak no,kak su n nua sebab banyak support dalam segala hal.
  • my roomate - shima,yumie n huda coz sudi bertandang ke kampung saya.thanks cik shima coz sudi makeup muka saya nih.ramai orang puji cik shima.ada yang suruh amek cik shima je masa wedding nanti.hihi
  • my friends - saha, cik yah, dzafir, lily n ecah coz sudi memeriahkan lagi majlis saya.
  • my others friend - atas doa kalian semua
  • my future family in law - sudi datang jauh-jauh
  • my fiance - sudi terima saya seadanya
Doakan semoga jodoh saya berkekalan hingga akhir hayat..Amin Amin Amin

BTW Saya selitkan beberapa keping gambar
untuk tatapan anak buah saya yang tersayang iaitu cik patin n also cik intanberlian :)





11 comments:

bellar0ssa said...

citktie.cantiknye.hhu..nape ade 2 cincinnya.hee/

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

woi!
kedekut siot gmbo cenonet..
haha
asal muke u nmpk mcm muke cik no ahh...? HAHA

ctmah said...

intan:1 cincin risik 1 cincin tunang.hihi!xpe2!nnt cik tie kawin kamu wajib hadirkn diri+bantu cik tie tau :p
patin:lg besa lg lmbt nk upload sih!dah kamikn adik beradik,mesti ah sama.pe ah cik patin ni :p

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

ceh...
pemalas ckp je la. baek xyah upload. hahaha

ctmah said...

haha!gua sentiasa rajin loh..cume masa xmengizinkan :p

:.noRuL.: said...

alhamdulillah...
mg jdh awk kekal sampai ke akhir hayat..
amin
(^_^)v

Blogger Brutal said...

Harap bkn hanya smpai ke akhir hayat... malah terus berkekalan sehingga tiada penghujung dgn d selimuti kebahagian & keberkatan... Amin...

ctmah said...

amin...
thanks huda n blogger brutal :)

Fairul Izham said...

xtau pn?

ctmah said...

alah..baru tunang..nanti kawin saye anta kad kay :s

Fairul Izham said...

huhu..anyway....TAHNIAH!!! cpt2 kawen...jgn lupe jmpt ijam tau... nk suh ijam rewang pn bole...xd hal!!

Related Posts with Thumbnails