Sunday, May 30, 2010

sekitar Sogo / Jln TAR / Upt0wn

Cuti 3 hari pun dah nak abes.esok dah mula kerja semula...
urghhh...Malasnye rasa nak kerja sokmo malas
Patutnye balik kampung, tapi adik xjadi balik.

So aku pun duduk melepak kat umah puan suria sambil buat apa yang patut + teman bibiknya. puan suria bercuti ke singapore...huarghhhhh!bestnye...

aku?nak follow,tapi xde passport :(
tapi takpe,satu hari nanti aku pasti buat passport gak.sabar eh timah :D


So semalam petang keluar menghabiskan masa jalan2 mencari tudung.

before tu singgah kat sogo.ada sogo sale until 70% tuh...
fuhhh!rambang mambang mata aku!

En sayang ajak usha kasut girl area hush puppies mamat ni suka sangat brand nih

tengah syok test sana test sini tiba2,

en sayang cakap "pilih 1 yang sayang berkenan"

aku balas "hah!betul ke?nak watpe?
en sayang cakap "saja nak hadiahkan sayang"

aku balas "xpayahla..mahal gila"

en sayang cakap dengan muka kedut "alah.sekali sekala apa salahnya.abang yang bayar.bukan sayang"

aku balas "tak terjawab"


glups!biar betik?betulke?
hurm..amek jelah...
kang bebel panjang mamat tuh..
letih i nak dengar khutbah panjang dia..h0h0











nila kasutnya...terima kasih en sayang

pastu usha tudung area kedai2 depan sogo jek.
nak pi area pasar malam tapi malas sebab ramai orang.malas nak berlanggar sana berlanggar sini.
alahai...susahnya nak cari tudung color dark brown..sana sini semua takde. dah budget cari kat uptown shah alam jelah.tup2 kat last kedai tudung yang di cari ada..
Ya Allah..thanks GOD...


---------------------------------off--------------------------------------------


otw balik singgah uptown jap.motif?jalan2 jek...

time lalu depan karaoke uptown, tup2 depa cakap artis
undangan minggu ni ziana zain. wah!!ajak en sayang berhenti kejap.budget mesti ziana promote mentor dia.
tunggu n tunggu n tunggu.jeng jeng jeng ziana zain pun munculkan diri.








kak ziana ouw ouw

Masya Allah! aku?macam nak muntah!bengong!tension btol!
ziana 'pon' yang keluar...aduhhh!

tapi suara boleh tahan.cam suara pompuan plak.

nak nyanyi lagu misha omar, cinta adam dan hawa...layan kejap

nah...amek ko...suara jantan yang keluar...

HAHAHA!gegendang telinga gua dah tersumbat!

layanlah korang...




***ulang2 lagu kebahagian dalam perpisahan***

4 comments:

:.noRuL.: said...

pergh suara TBB...hihi

ctmah said...

haha!tau xpe..
sye cam nak nanges dgr LOL

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

WOI. HUSH PUPPIES~!!!!!
CAKAP KAT PAK CIK SAYANG NAK JUGAK!!
UK TAKDE HUSH PUPPIES!!! WAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

ctmah said...

wahahhaa...kalau nak,hang kene BODEK dia lebey lah

Related Posts with Thumbnails