Monday, May 24, 2010

Santainyaa

Day: Friday
Location: masjid almukminun usj 2
Agenda:
solat hajat and tazkirah utk pelajar2 kolej taylors yg bakal menduduki exam termasuk my nephew.aku diajak oleh puan suria utk sama2 menjayakan majlis nih.
TO my nephew Syukri Aziz, gud luck and all da best...tahun ni hang xdapat la raya ngn kiteorg kan.huhu

nanti makcik u ni bg duit raya siap2 kat hang na..nanti mesti hang KUWUS dok negara owang...
KUWUS cam cik patin ayam nor :p

-------------------------------------off-----------------------------------------

Day: Saturday
Location: Hospital Putrajaya
Agenda:
teman en hamzah ke hospital melawat ayin.kesian tgk dia..
en hamzah dah xdapat nk cover sedih.p duduk kat satu sudut, n nangis puas2..huhu
aku?biarkan je dia nangis.xkan nak pujuk
setiap kali sedar je mesti meracau.sebabnya nak kencing xboleh.
tut dia sakit sbb doctor pakaikan tiub kencing..stiap kali nak kencing je dia mesti meraung2..
huhu..aku pun terkecut perut gak.tp at the same time aku rse cam nk tergelak..h0h0!
ampun ayin!tergelak tgk ko mengangis...
mamat ni accident kereta ngn trailer.area KLIA highway.
muka berjahit, pendarahan dalaman kat kepala n hati--->pemantauan doctor 24 hours
TO Ayin, aku doakan ko cepat sembuh kay. ko sembuh,kite lepak mancing sesama k--->ayat en hamzah

rushing balik sbb nak tengok AF final..h00ray!
dah agak mesti mat Shahir tu menang. TAHNIAH!!!

AFmasuk memang berbaloi2 tuk Shahir. Peratus dia menaik bagai tak hengat.
Actually semua pelajar berbakat besar.lagi2 si shahir ni.setiap minggu dia di uji dengan pelbagai lagu,pelbagai rentak.
Aku suka sangat lagu baru dia Kebahagiaan Dalam Perpisahan..macam kena je ngn jiwa nih.HAHA
1) Shahir - Biru Mata Hitamku /
Kebahagiaan Dalam Perpisahan
2) Adira - Tiru Macam Saya / Ku Ada Kamu
3) Daus - Doktor Cinta / Kenapa
4) Maulana - Susun Silang Kata / RSVP
5) Iwan - Relaku Pujuk / V.I.P

Meh baca ucapan mereka

-----------------------------------off-------------------------------------

day: Sunday
location: suriani's house
agenda:
melepak bersama puan suriani sambil melakukan tugas bidan terjun...terjun terjun...
capeknye rase...dag dig dug

-----------------------------------off-------------------------------------


***nak p0lok katak d0mok***

2 comments:

-u-n-s-p-0-k-e-n- said...

1. asal last year den x dapat duet raya siap2 b4 fly hr tu? eh. eh. den pn x dpt raya kt msia taon lopaih!!!

2. KENAPE 'KUWUS' TU MESTI CAPS LOCK?? dengki lah tu.. uyie kate kamu da nmpk mcm nk mok2... da BERISI... ngeh3 *grin*

3. arghhhhhhhhhhhhhhh tensen toi exam nih!!!! X_X doa bagi lulus. kalo tak, tak balek la raya kt msia taon nih... huk3 T_T

ctmah said...

1. sbb u xingatkan :p

2. supaya org tau u mmg KUWUS :p
haha!mongek uyie.berisi tang mne ntah :p

3. gud luck to u..i d0akan u lulus coz nak hadiah dr u..lalalala

Related Posts with Thumbnails