Wednesday, May 26, 2010

jatuh m0t0 lagi

ape?en hamzah jatuh m0t0?
Lahhh..kesiannya..
Dahla kat dagu kena sengat lebah,tup2 0tw blk uma jatuh m0t0 laks.aishhh

Reas0n jatuh:tayar m0t0r b0c0r..


S0 aku dgn baek hati pegila melawatnya..kaki bengkak,lutut tangan luke..alalala..
simpati t0l kat en sayang aku ni.hehe

So En hamzah dpt mc 2 hari.harini sbb kena sengat.es0k sbb kaki bengkak..watever


Tiba2 teringat lak time aku jatuh m0t0 dulu2.time tu belajar kat utem.blk dari muet.

tak tau camne leh jatuh.tau2 aku ngn saha dah tersidai tepi jalan.huhu

pang pung pang...terus p klinik.


doctor cakap "awk ni kena injet.luka dalam.nanti kuman berjangkit"

aku jawab dengan muka meraih simpati "kawan saya kena injet x doctor?"

doctor balas "kawan awk x kena injet.luka dia sikit saja"

aku jawab "kalau kawan saya xkena injet,saye pun xnak..."

keputusan doctor = injet 2 2.saha injet,aku pun injet...

hahahahaha

time tu saha memang bengang betul ngan aku...
sorry la ye puan saha...


hurm...sebut pasal saha..
rindu kat puan saha nih..
lama tak jumpa dia..last jumpa masa eli kawin...







miss u saha

2 comments:

:.noRuL.: said...

teringat jugak mase sye jth moto..
2x tau...sakit2..
kn injit jugak kalo x nnt demam woooo....

rindu pn saha jugak,cikyah,faizah,jojos,baby...
rindu semua..
bl mau jmpe nie...

ctmah said...

jumpe?nthla...
masing2 ada komitmen..
jumpe awk hari2 jelah yang saye mampu..hihi

Related Posts with Thumbnails