Thursday, May 20, 2010

Hujan rintik2 air bergelora

Hujan yang turun bagaikan mutiara
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut

Cinta yang bersemi
Diwaktu hujan turun
Menyirami ketandusan hati
Dan hujan turut mengiringi
Engkau pergi…

Selembut hujan bercurahan
Begitulah cinta ini
Semesra bumi yang disirami
Begitulah hati ini

Hujan yang turun bersama air mata
Bersama pedih, bersama rindu
Kau datang dan kau pergi jua
Rindu lagi…
sumber

MODE: kelaparan
TIME: 5.31pm (balik!)

ape kena mengena lagu ni dengan aku? berfikir 2saat.
jawapannya sebab skang ni tengah ujan...petang je mesti ujan..nak balik keje je mesti ujan..
smlm ujan.arini pun ujan lagi..
bukannye ape...aku kureng gemar kalau ujan time nak balik keje..
REASON: jalan MESTI jem… ni yang gua tak gemar nih..
dahla katakku manual.tesemput2 aku dibuatnya.HAHA
xtau la sebab apa yang buleh jem ni..
soalan cepu perak tuk korang:
kenapa setiap kali hujan je,jalan mesti jem? jawab2

den dah la kuwang sehat.
batuk melampau2..kohkohkoh..
hacks,halls,woods sume gua hentam bagi melegakan kegatalan di kerongkong nih!aishhh

***amalkan budaya bersopan santun***

2 comments:

yUmIe said...

jwpnnye sbb kte skrg berada di KL:p..tmpt len time ujan xde pon jem..

ctmah said...

wah!hebatnya...
napelah saye berada di KL :p

Related Posts with Thumbnails