Monday, February 22, 2010

mari bersenam sambil bertaichi

mesti korang tau kn apa itu senam robik n taichi?
even korang dah tau,nk bagitau lagi n lagi n lagi..hihi

senam robik ni merujuk kepada aktiviti meregangkan @ memanaskan anggota badan.
taichi pula merupakan latihan pergerakan perlahan yang matlamat utamanya adalah
mengajar pengamalnya cara mencapai kesegaran rohani dan jasmani dalam badan.
--->nk tau lebih lanjut sila google la yerk :)

sebab ape tetiba je aku masuk topik senam robik eh?
sebabnye wekend lepas aku p senam robik kat kompleks warga emas seksyen 24 shah alam
follow my mother in law-->coming soon, Insya Allah :)
mula2 kami ber'aerobik' n pastu kami ber'taichi'
aku rase seronok sekali ber'taichi' mengikut rentak mereka..sgt smooth..

yg paling aku ingat sekali tachi angkat bola,tolak bola...--->so sweet uncle


abes taichi depa ada raptai perbarisan utk maulidul rasul nanti.
aku just tengok dari jauh.. sesungguhnya gelagat pakcik2 n makcik2 sgt sweet...

***sangat malu***

4 comments:

:.noRuL.: said...

lor..awak mne??
jeng jeng...

(^_^)

ctmah said...

saye?of coz la sebelah mak amzah..hihi

:.noRuL.: said...

aisey....
xnmpk la...ctmah comel bebenor..
ekeke
(",)

ctmah said...

mmgla xkn nmpk sbb sye yg mek gmbar nih..haha

Related Posts with Thumbnails