Wednesday, December 30, 2009

Christmas n New Year Party...

semalam kat opis ade makan2 sempena 'christmas n new year'..
sodap la jugak..
buleh dikatakan sume makanan aku rase..hihi

yg tak sodap 'popia'..keras kematu..


pastu ade sesi tuka2 hadiah n lucky draw..

aku dapat 'face towel'..
wokei lerh...nnt leh bawak p hiking.H0ho

n yg BEST BESH BEST nya aku dpt 1st lucky draw!
Alhamdulillah :D


mula2 SITI laen yg kluar.
mayb sbb SITI len,so SOon Yuan sebut la SITI from CS..

PAstu sume gelak2..

Aku plak temalu2 kucing..huuu


Act,aku tulis SITI CS,bkn SITI FROM CS..
mayb sbb tu kot depa gelak..

Lantakla..

Yg penting sye sgt LUCKY!!!

Ni la dia barang yg saye dpt :D


5 comments:

hUdA said...

wah..best nye..
:D

mrHan said...

nape aku tak lucky :(

ctmah said...

huda:alhamdulillah :D
alkhan: sbb ko mmg lelaki :p

Saha said...

plan nak watpe set tu?kalo takde plan leh hulur saya....hikhikhik

ctmah said...

plan nk dtg uma pn saha.blaja masak ngn pn saha.jd kenelah bwk brg2 sendirikn puan?

Related Posts with Thumbnails