Tuesday, October 27, 2009

Adakah warna kita sama?



Dalam banyak2 color, saya paling suka color hijau.
Bagi saya hijau itu:

1) mendamaikan
2) menyegarkan mata
3) melembutkan jiwa
4) memberi ketenangan
5) bersemangat
6) berkeyakinan


Boleh dikatakan barang2 saya semua hijau. Xjemu mata memandangnya.Antaranya (tunjuk sikit da la ea)


ni moto kesayangan saye :D


ni botol air yang saya gune setiap hari


birthday gift dr eliana.tq eli.suke karoppi ni!


akuarium yg cumel.tp ikan sume da mati :(


itik ijau yg sentiasa menemani saye...


sotong kurita cap ijau


purse saye,tp jarang gune (look ladies sgt :D )

Baju saya pun banyak hijau.Setiap kali raya mesti terselit sepasang color hijau.
Bila saya pakai serba hijau,saye rase sangat segar dan bugar (haha!)

Sekarang ni target saye nk cari handbeg color hijau.
Tp macam susah sikit lah.Macam limited design jek..

Korang rase susah x nk cari handbeg color hijau?

13 comments:

hUdA said...

huahua..
hijau gurl..
hmmm...ada jek tu tp kan bl kte nk time tue la payah nk jmpe kan kan..
(^_^)

ctmah said...

xpe cik uda..nnt kite g cari ea

Anonymous said...

i love purple:)

ctmah said...

saye tau cik eli suke purple :D

hUdA said...

orait bebeh..
itu bisa d atur...
sy pon ske hijau jugak...
:D

oDiN said...

dh blog x bgtau orang pon ye :P

ctmah said...

odin=ala..xkn nk gtau sume org kot :p

uda= kite mmg serupa :D

yUmIe said...

sme le dgn sye..sye pon sgt ske hijau..Bak kate ayh sye ~ "hijau itu sejuk mate memandang"

ctmah said...

yes..sejuk..nyaman nya ai... :D

hUdA said...

btl btl btl...
tenang je rse ati kan..
(^_^)

ctmah said...

tunang/kawin nk warna hijau gk la..hihihi

hUdA said...

ok gak tu tema hijau...
suke2..

ctmah said...

hoh..uda pun nk kaler ijau gk ke?

Related Posts with Thumbnails